فروش اقساطی فونیکس (مدیران خودرو) سلامتیان خودرو

با توجه به ثبت نام اینترنتی و فروش خودرو در سامانه یکپارچه، انتخاب نمایندگی مدیران خودرو در اصفهان و تمام استان ها و شهرهای ایران برای انجام و تکمیل مراحل و دریافت خودرو بسیار مهم می باشد.

فروش اقساطی فونیکس

چرا نمایندگی سلامتیان خودرو

مشاوره و سفارش اینترنتی با اولویت تحویل در زمان کمتر

دسترسی آسان

پشتیبانی سریع

خدمات تخصصی

رزرو آنلاین نوبت

فروش اقساطی فونیکس

فروش اقساطی فونیکس

اگر به دنبال خودرو اقساطی و فروش اقساطی فونیکس​ هستید؟، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. ما در این مطلب شرایط فروش اقساطی فونیکس (مدیران خودرو) نمایندگی سلامتیان را بررسی و معرفی می کنیم تا  شما مشتریان عزیز از تمامی خودرو های موجود برند مدیران خودرو، از جمله؛ خانواده لوکس فونیکس بهترین انتخاب را داشته باشید.

علاقه مندان به محصولات فونیکس می توانند با مراجعه به کارشناسان سلامتیان خودرو از آخرین شرایط فروش خودروها و قیمت آن ها مطلع شوند.

فروش اقساطی فونیکس

فروش اقساطی فونیکس​ FX(توضیحات خودرو)

شرکت خودروسازی چری در حال حاضر در حال تبدیل شدن به یک شرکت بالغ بین المللی است. چری یکی از بزرگ ترین صادرکننده های خودروی چینی است که در ایران نیز تحت عنوان شرکت صنایع خودروسازی مدیران (مدیران خودرو) با هدف تولید، واردات و صادرات انواع خودروهای سبک و سنگین و همچنین تحقیق و توسعه در زمینه خودرو و صنعت خودروسازی فعالیت می کند.

شرکت مدیران خودرو به عنوان بزرگترین شرکت سرمایه گذاری مشترک در صنعت خودروسازی ایران شناخته می شود که به موفقیت های چشمگیری هم دست یافته است.

مدیران خودرو که خود از سال۱۳۸۱ تاسیس شده بود به عنوان نماینده رسمی چری چین در ایران فعالیت خود را آغاز کرد و تا سال ۱۴۰۰، محصولات این شرکت را با نام های تجاری ام وی ام و چری عرضه می کرد، اما از سال ۱۴۰۰، تصمیم به عرضه محصولات چری با برند فونیکس گرفت.

درواقع فونیکس – Fownix نام برند جدید گروه مدیران خودرو است که از سال ۱۴۰۰ و به منظور عرضه خودروهای رده بالای این شرکت راه اندازی شد. ویژگی برتر محصولات برند فونیکس، تطابق محصولات با آخرین استانداردهای فنی و مهندسی روز دنیا، لوکس بودن نسبی و عرضه محصولات جدید می باشد.

پیش بینی می شود در ماه ها و سال های پیش رو شاهد عرضه محصولات بیشتری تحت عنوان برند فونیکس در بازار ایران باشیم. در این بین شرکت سلامتیان خودرو محور نمایندگی فونیکس اصفهان هم محصولات این برند لوکس را ارائه خواهد کرد.

جدیدترین برند خانواده مدیران خودرو یعنی برند اکستریم را می‌توان برند سوپر لاکچری مونتاژی بازار دانست که با شعار Born For More سعی در ارائه محصولاتی باکیفیت و مجهز به جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا دارد. این برند لوکس، ۳ خودرو VX، LX و TXL را به بازار عرضه می‌کند. سلامتیان خودرو از پیشتازان نمایندگی اکستریم در اصفهان است و از هم اکنون برای خودرو‌های معرفی شده این برند که به زودی وارد بازار ایران می‌شوند پیش ثبت نام انجام می‌دهد.

فروش اقساطی فونیکس

خدمات پس از فروش فونیکس

یکی از عوامل کلیدی در موفقیت برند فونیکس ارائه خدمات پس از فروش مناسب و استراتژی‌های بازاریابی قوی می باشد که توانسته است در جهت رشد و پیشرفت این برند محبوب و کسب رضایت مشتریان گام بردارد. سلامتیان خودرو با داشتن تجهیزات پیشرفته و مدرن، بهترین خدمات زیر را ارائه می دهد:

– تعمیرات خودرو عمومی
– تعمیر و نگهداری اتومبیل پیشگیرانه
– سرویس تهویه مطبوع و بخاری
– تعمیر سیستم خنک کننده و رادیاتور
– جایگزینی روغن موتور مصنوعی
– تعویض فیلتر روغن
– تعمیر ترمز
– زیر و بند سازی
– صافکاری
– نقاشی

با برنامه ریزی صحیح و خیلی راحت تر از آنچه که فکر می کنید می توانید خدمات پس از فروش محصولات فونیکس را در سلامتیان خودرو دریافت کنید.

فروش اقساطی فونیکس

چرا نمایندگی سلامتیان خودرو

–  مدیریت توانمند و خلاق
– به کارگیری کارکنان شایسته، متخصص و خوش برخورد
– دارای اداره تحویل اختصاصی
– خدمات پس از فروش VIP مدیران خودرو
– ثبت نام بدون نیاز به مراجعه حضوری
– راهنمایی و مشاوره پیگیرانه و دقیق برای ثبت نام در سامانه یکپارچه

فروش اقساطی فونیکس

فروش اقساطی فونیکس

شرایط ثبت نام فونیکس (مدیران خودرو) نمایندگی سلامتیان را می توانید اینجا مطالعه نمایید.

آخرین اخبار خودرو را در صفحه اخبار خودرو سلامتیان خودرو بخوانید.

جهت خرید از سلامتیان خودرو محور با اولویت دریافت خودرو در این صفحه ثبت نام کنید.

فروش اقساطی فونیکس