نمایندگی فونیکس در اصفهان سلامتیان خودرو

با توجه به ثبت نام اینترنتی و فروش خودرو در سامانه یکپارچه، انتخاب نمایندگی فونیکس معتبر در تمام استان ها و شهرهای ایران برای انجام و تکمیل مراحل و دریافت خودرو بسیار مهم می باشد.

نمایندگی فونیکس اصفهان

چرا نمایندگی سلامتیان خودرو

مشاوره و سفارش اینترنتی با اولویت تحویل در زمان کمتر

دسترسی آسان

پشتیبانی سریع

خدمات تخصصی

رزرو آنلاین نوبت

نمایندگی فونیکس در اصفهان

نمایندگی فونیکس اصفهان

نمایندگی فونیکس در اصفهان​

شرکت سلامتیان خودرو محور نمایندگی فونیکس FX در اصفهان می باشد. این شرکت تمامی خودروهای این برند جدید و محبوب را به صورت نقد و اقساط بلند مدت در شهر بزرگ اصفهان به مشتریان عزیز ارائه می دهد. با توجه به ثبت نام اینترنتی و فروش خودرو در سامانه یکپارچه، انتخاب بهترین و معتبرترین نمایندگی فونیکس در اصفهان برای انجام و تکمیل مراحل و دریافت خودرو بسیار مهم و حائز اهمیت می باشد.

نمایندگی فونیکس اصفهان

مجموعه بزرگ سلامتیان خودرو نمایندگی فونیکس اصفهان FX واقع در اصفهان با شعبه های مختلف در خیابان‌های سعادت آباد و امام خمینی و شهرستان‌های گزوبرخوار و شهرضا توانسته است که در مدت زمان فعالیت خود بازار رقابتی خود را گسترش دهد و مورد اعتماد همشهریان قرار بگیرد. این مجموعه با کادری مجرب و خوش برخورد در خدمت مشتریان عزیز می باشد. کارشناسان ما در سلامتیان خودرو در کنار شما مشتریان عزیز هستند تا با توجه به هزینه و بودجه تان از بین تمامی خودروهای موجود برند مدیران خودرو بهترین انتخاب را داشته باشید.

رونمایی از خودرو جدید فونیکس FX در نمایندگی فونیکس اصفهان

پس از رونمایی و معرفی برند جدید و انحصاری فونیکس (Fownix) از سوی مدیران خودرو در آذرماه سال ۱۴۰۰، شرکت سلامتیان خودرو محور نیز تصمیم دارد که به عنوان یکی از  نمایندگی‌های معتبر فونیکس در اصفهان یکی از جدیدترین گروه محصولات کمپانی چری با نام فونیکس FX را به بازار عرضه نماید.

فونیکس FX تقریباً با مشخصات خودرو تیگو ۸ پرو به بازار عرضه شده است البته با این تفاوت که این خودرو ظاهری زیباتر و لوکس تر از تیگو ۸ پرو دارد. در حال حاضر این خودرو با نام کراس اوور امودا ۵ معرفی می شود که پس از تیگو ۸ پرو، تیگو ۷ پرو و آریزو ۶، چهارمین محصول لوکس از خانواده فونیکس است که با نام تجاری فونیکس یا FX در بازار کشور ما عرضه می شود.

نمایندگی فونیکس اصفهان

نمایندگی مدیران خودرو سلامتیان به اطلاع همشهریان عزیز اصفهانی می رساند که جدیدترین و به روز ترین خودرو فونیکس را با نام فونیکس FX را با شرایط استثنایی عرضه می کند. علاقه مندان می توانند به نمایندگی مدیران خودرو سلامتیان مراجعه کنند یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشند.

نمایندگی فونیکس اصفهان

فونیکس

فونیکس و مدیران خودرو تلاش می کند تا با بهره گیری از تکنولوژی های روز دنیا و همکاری با شرکت های بین المللی محصولاتی با استانداردهای بالا، طراحی مدرن و قیمت مناسب برای مشتریان طراحی و ارائه دهد. کارایی بهینه و طراحی زیبا، ایمنی بالا، طراحی مدرن با رویکرد بازاریابی مؤثر، استفاده از تکنولوژی های پیشرفته و مهم تر از آن آسایش و رضایت مشتریان از دیگر ویژگی های مهم این خودرو لوکس و محبوب محسوب می شود.

همین ویژگی ها باعث شده است تا محصولات برند فونیکس و مدیران خودرو در بازار خودروسازی ایران نیز موفقیت های قابل توجهی را کسب کند و رضایت مشتریان را به دست آورد. البته ناگفته نماند که ارائه خدمات پس از فروش مناسب و استراتژی های بازاریابی قوی نیز از عوامل مهم و کلیدی موفقیت این برند در ایران بوده است.

با توجه به استقبال مشتریان انتظار می رود که علاوه بر بازار ایران در آینده این برند بتواند در صنعت خودروسازی جهان نیز رشد و توسعه خود را ادامه دهد. چراکه رشد و پیشرفت محصولات فونیکس قابل توجه و مستمر می باشد.

نمایندگی فونیکس اصفهان

نمایندگی فونیکس اصفهان

سلامتیان خودرو محور نمایندگی مدیران خودرو به عنوان یکی از بهترین نمایندگی مدیران خودرو در اصفهان در جهت سیاست ها و برنامه های این شرکت بزرگ خودروسازی، محصولات برند لوکس فونیکس FX را در سبد محصولات پرفروش خود در کنار خانواده اقتصادی ام وی ام (MVM) قرار داده است. این شرکت با شرایط ویژه نقد و اقساط اقدام به فروش و توزیع محصولات فونیکس کرده است. علاقه مندان به محصولات فونیکس می توانند با مراجعه به نمایندگی یا تماس با کارشناسان سلامتیان خودرو از آخرین شرایط فروش خودرو ها و قیمت آن ها مطلع شوند.

نمایندگی فونیکس اصفهان

محصولات قابل خرید از طریق نمایندگی فونیکس اصفهان

 فونیکس اف ایکس
  (Fownix FX)

فونیکس FX جدیدترین محصولات کمپانی چینی چری است که در حال حاضر با نام اومودا ۵ (Omoda5) و فونیکس شناخته می شود. این خودروی لوکس در سال ۲۰۲۱ در نمایشگاه گوانژو چین با نام چری X-C به نمایش درآمد و در سال ۲۰۲۲ روی خط تولید قرار گرفت. اما این بار با نام اومودا ۵٫ البته در ایران هم ما این خودرو را با نام فونیکس یا FX می شناسیم.

نمایندگی فونیکس اصفهان

 فونیکس تیگو ۸ پرو ای پلاس
(+Fownix Tiggo 8 PRO e)

تیگو ۸ پرو هیبریدی یا همان تیگو ۸ پرو ای پلاس یکی از شیک ترین خودروهای خانواده فونیکس است که دارای موتور قوی و قدرتمند که قابلیت فراهم کردن توان و گشتاور برای چرخ های جلو را دارد، برخوردار می باشد. این خودرو پلاگین هیبرید است یعنی به غیر از یک موتور بنزینی دارای دو موتور برق هم هست. این خودرو مصرف سوخت کمی دارد و به همین دلیل مورد توجه افراد بسیاری قرار گرفته است.
این خودروی لوکس بیشتر مورد توجه خانواده ها قرار گرفته است.

نمایندگی فونیکس اصفهان

فونیکس تیگو ۸ پرو مکسIE
(Fownix Tiggo 8 PRO MAX IE)

بدون تردید تیگو ۸ پرومکس جزء لوکس ترین و توانمدترین محصولات مونتاژی در داخل کشور می باشد که مدیران خودرو  نسخه ارتقاء یافته آنرا  با نام فونیکس تیگو ۸ پرو مکس IE در اواخر زمستان ۱۴۰۱ به بازار معرفی کرد. این خودرو توانایی فراهم  کردن گشتاور برای هر ۴ چرخ را دارد.
تفاوت ظاهری تیگو۸ پرو مکس با نسخه‌های معمولی تیگو ۸ پرو، تنها به موارد جزیی مانند؛ افزایش ابعاد جلو، پنجره با حاشیه بزرگتر، سپر جدید، گرافیک متفاوت چراغ‌ها و افزایش نامحسوس ارتفاع خودرو، محدود شده است.

نمایندگی فونیکس اصفهان

فونیکس تیگو ۸ پرو
(Fownix Tiggo 8 PRO)

تیگو ۸ پرو یک خودروی باکیفیت و محبوب است که در لیست اولین خودروهای بازار ایران که به سیستم های دستیار راننده ADAS مجهز شده و تا حدودی می توان آن را دارای سیستم کمک رانندگی خودکار سطح ۲ دانست، قرار گرفته است.
این خودرو در سال ۲۰۲۰ به بازارهای جهانی معرفی شد. علاوه بر موارد فنی ذکر شده، داخل تیگو ۸ پرو نیز هیچ شباهتی به محصولات چینی ندارد. چراکه مهندسان چری در تمام مراحل طراحی و ساخت این خودرو، توجه ویژه ای به زیبایی بصری و استفاده از متریال با کیفیت داشته اند.

نمایندگی فونیکس اصفهان

فونیکس تیگو ۷ پرو پریمیوم 
( Fownix Tiggo 7 PRO PREMIUM)

تیگو ۷ یکی دیگر از محصولات جمع و جور و پرفروش شرکت چری یا فونیکس حال حاضر است که برای اولین بار در سال ۲۰۱۲ به عنوان یک نسخه تستی و مفهومی تحت عنوان TX در نمایشگاه پکن معرفی شد.
در سال ۲۰۱۶ یعنی حدود ۴ سال بعد نسخه اصلی و اورجینال این خودرو با نام تیگو ۷ در همین نمایشگاه معرفی شد. تیگو ۷ در سال ۱۳۹۶ توسط مدیران خودرو در ایران معرفی و به بازار عرضه شد.

نمایندگی فونیکس اصفهان

فونیکس آریزو ۶ GT
(Fownix ARRIZO 6 GT)

جدیدترین محصول خانواده سدان های متوسط شهری چری در ایران فونیکس آریزو ۶ GT است که در کنار آریزو ۶ اکسلنت و آریزو ۶ پرو به بازار عرضه خواهد شد. درواقع این خودرو نسخه مدرن تر و به روزتر آریزو ۶ پرو است که با ظاهری جدید و موتوری قدرتمند تر با آریزو ۶ پرو رقابت خواهد کرد.

نمایندگی فونیکس اصفهان

فونیکس آریزو ۶ پرو
(Fownix Arrizo 6 PRO)

فونیکس آریزو ۶ PRO  در سال ۱۳۹۷ وارد ایران شد. این خودرو از موتور ۱۵۰۰ سی سی توربو شارژ و  امکانات رفاهی و آپشنهای روز دنیا، به همراه توجه به امنیت سرنشینان برخوردار می باشد.
فونیکس آریزو ۶ پرو یکی از محصولات پرطرفدار شرکت فونیکس است که با قیمت مقرون به صرفه و ظاهر زیبایی که دارد جایگاه ویژه ایی در در میان محصولات مدیران خودرو در بازار ایران پیدا کرده است. برای خرید  فونیکس آریزو ۶ پرومی توانید به سلامتیان خودرو، نمایندگی فونیکس اصفهان مراجعه کنید. 

نمایندگی فونیکس اصفهان

در صورت علاقه به خرید خودرو های برند فونیکس، شما می توانید از طریق نمایندگی فونیکس اصفهان یعنی سلامتیان خودرو محور، ثبت نام نموده و خودروی مورد پسند خود را صاحب شوید.

آخرین اخبار خودرو را در صفحه اخبار خودرو سلامتیان خودرو بخوانید.

جهت خرید از سلامتیان خودرو محور با اولویت دریافت خودرو در این صفحه ثبت نام کنید.