LX

خودرو اکستریم Lx یک کراس‌اور سایز کوچک لوکس مدیران خودرو است که در آبان ماه 1402در نمایشگاه اصفهان رونمایی شد. نام اصلی این کراس‌اور لوکس، اکسید LX است که مدیران خودرو آن را با نام اکستریم در بازار ایران عرضه می‌کند.  اکسید زیرمجموعه لوکس برند چری محسوب می‌شود و محصولات اکستریم، در سطح بالاتری نسبت به فونیکس قرار می‌گیرند. در فضای داخلی اکستریم LX با طراحی زیبا و آشنایی مواجه می‌شویم که یادآور کابین مدل‌های تیگو 8 و آریزو 6 جی‌تی است. نمایشگر یکپارچه، اهرم تعویض دنده الکترونیکی، فرمان جدید و ... از ویژگی‌های کابین این کراس‌اور لوکس است. از امکانات این خودرو می‌توان به شش ایربگ ده نقطه ای، سامانه کنترل پایداری، ترمز اضطراری اتوماتیک، رادار خط خوان و نقطه کور، تنظیم حالت های رانندگی، نور بالای اتوماتیک، دوربین ۳۶۰ درجه ، سیستم صوتی سونی با 9 اسپیکر، شارژر وایرلس، صندلی‌های برقی با گرمکن، تهویه الکتریکی، روکش چرم صندلی‌ها و فرمان و سقف پاناروما اشاره کرد. خودرو LX دارای یک پیشرانه 1.6 لیتری توربوشارژ GDI است و 197 اسب بخار قدرت و 290 نیوتن‌متر گشتاور را به هر چهار چرخ منتقل می‌کند.  این پیشرانه با گیربکس 7 سرعته دوکلاچه تر هماهنگ شده است.

قیمت خودرو:

به زودی

برند خودرو

حداکثر سرعت

200 کیلومتر بر ساعت

کلاس بدنه

کراس اوور سایز کوچک

تعداد سیلندرها

4

حجم موتور

۱.۶ لیتر

سیکل ترکیبی مصرف

۶.۹ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر ترکیبی

مشخصات تولید کننده

کشور تولید کننده
چین
نام خودرو
اکستریم LX
نام انگلیسی خودرو
Xtrim LX
شرکت گارانتی / خدمات دهنده
مدیران خودرو

مشخصات فنی بدنه

کلاس بدنه
کراس اوور سایز کوچک
وزن
1476 کیلوگرم
تعداد فضای سرنشینان
۵ نفر
ابعاد و نوع لاستیک چرخ‌های جلو
ابعاد و نوع لاستیک چرخ‌های عقب

مشخصات فنی موتور

حجم موتور
۱.۶ لیتر
نوع موتور
خطی بنزینی
تعداد سیلندرها
4
تعداد سوپاپ‌ها
16
محل قرار گیری موتور
حداکثر توان خروجی (دور بر دقیقه / اسب بخار)
۱۹۷ اسب بخار
حداکثر گشتاور خروجی (دور بر دقیقه / نیوتن متر)
۲۹۰ نیوتن.متر

مشخصات جعبه دنده

نوع جعبه دنده
گیربکس 7 سرعته دوکالچه تر
سیستم حرکتی خودرو (انتقال قدرت)
دو دیفرانسیل

سیستم ترمزها

نوع سیستم ترمز
ترمز ضدقفل - توزیع نیروی ترمز - ترمز کمکی - ترمز پارک برقی ترمز اضطراری

سیستم تعلیق و فرمان

تعلیق جلو
مک فرسون
تعلیق عقب
مولتی لینک
نوع سیستم فرمان
برقی - گرم‌کن فرمان - دکمه‌های کنترلی فرمان

عملکرد اتومبیل

حداکثر سرعت
200 کیلومتر بر ساعت
شتاب 0 الی 100 (برحسب ثانیه)
۸.۸ ثانیه
سیکل ترکیبی مصرف سوخت
۶.۹ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر ترکیبی

امکانات رفاهی و آپشن‌ها

کیسه‌های هوا (نوع و تعداد)
8 کیسه هوا برای محافظت: کیسه هوا در سمت راننده / سرنشین، کیسه هوای جانبی جلو، و پرده هوای جانبی بسیار بلند.
سیستم‌های پایداری و کمک راننده
کنترل پایداری دارد
سیستم‌های امنیتی و حفاظتی
سیستم فرمان و هدایت پذیری
برقی - گرم‌کن فرمان - دکمه‌های کنترلی فرمان
سیستم‌های تهویه مطبوع
تهویه اتوماتیک
سیستم صوتی و تصویری
صفحه نمایش لمسی منحنی 24.6 اینچی دوگانه - دوربین ۳۶۰ درجه دارد - دوربین عقب
سیستم‌های مولتی مدیا
سیستم صندلی‌های جلو
صندلی برقی راننده - صندلی برقی سرنشین جلو - گرم‌کن صندلی جلو - سردکن صندلی جلو
سیستم صندلی‌های عقب
سیستم آیینه‌ها
آینه بغل برقی - گرم‌کن آینه بغل
سیستم شیشه‌ها
سیستم روشنایی جلو
سیستم روشنایی عقب
سنسورهای پیش فعال
سنسور جلو - سنسور عقب
سیستم‌های کمک رانندگی
6حالت رانندگی )اقتصادی، استاندارد، اسپرت، برفی، شنی و آفرود(

خودرو اکستریم Lx یک کراس‌اور سایز کوچک لوکس مدیران خودرو است که در آبان ماه ۱۴۰۲در نمایشگاه اصفهان رونمایی شد. نام اصلی این کراس‌اور لوکس، اکسید LX است که مدیران خودرو آن را با نام اکستریم در بازار ایران عرضه می‌کند.  اکسید زیرمجموعه لوکس برند چری محسوب می‌شود و محصولات اکستریم، در سطح بالاتری نسبت به فونیکس قرار می‌گیرند. قیمت خودرو اکستریم LX نسبت به خودرو های برند اکستریم کمتر تخمین زده شده ولی با این حال دارای کیفیت بسیار بالایی است.

مشخصات خودرو LX نمای ظاهری

در نمای بیرونی محصولات اکستریم یک خط مش و زبان طراحی را می بینیم، که بسیار قابل توجه است. در نمای جلوی اکستریم LX چراغ های خودرو ابعاد کشیده و باریکی دارند، که ما بین آن ها یک فلاپ مشکی با نام سازنده قرار دارد که به نوعی امضای زیرشاخه لوکس چری است. سپر جلو الگوی طرح یکپارچه با جلوپنجره را دارد که این روزها در خودروهای مدرن بسیاری دیده می شود. همچنین قطعات مشکی رنگ روی سپر هماهنگی خوبی با فلاپ مشکی بالای سپر ایجاد کرده است.

در نمای جانبی اکستریم LX اطراف شیشه های جانبی کرومی شده و آینه بغل خودرو نیز بر روی بدنه نصب شده اند. بر روی درب ها نیز یک خط دیده می شود که در قسمت عقب خودرو به چراغ ها متصل می شود.

رینگ های خودرو نیز طراحی جذابی دارند و با کلیت طراحی بدنه هماهنگی خوبی ایجاد کرده اند. در نمای عقب خودرو چراغ الگوی به هم پیوسته دارند. روی صندوق خودرو فرورفتگی و خطوط افقی نیز به چشم می خورند. سپر خودرو نیز طراحی زیبایی دارد در کناره های آن دو چراغ شب نما به چشم می خورد، و در قسمت پایینی آن دو خروجی اگزوز تزیینی در هر دو طرف و یک دیفیوزر که وسط آن یک چراغ مه شکن وجود دارد به چشم می خورد.

مشخصات فنی خودرو LX

خودرو اکستریم ال ایکس در بازار ایران با موتور ۱.۶ لیتری توربوشارژر مجهز به سیستم پاشش مستقیم سوخت(TGDI) عرضه می شود که توانایی تولید ۱۹۷ اسب بخار قدرت و ۲۹۰ نیوتن متر گشتاور را دارد. این خودرو دارای جعبه دنده ۷ سرعته دو کلاچه تر است و قدرت از طریق این گیربکس به تمام چرخ ها می رسد و این یعنی محصول لوکس مدیران خودرو یک کراس اوور AWD است که در هر ۱۰۰ کیلومتر ۷٫۴ لیتر سوخت مصرف می‌کند.

کابین و امکانات خودرو Xtrim LX

در کابین اکستریم LX یک طراحی به روز و مدرن را مشاهده می‌کنیم. رودری های خودرو طراحی به روزی دارند و روی آن ها سطح مناسبی از جزئیات را می بینیم. اما روی داشبورد خودرو یک طراحی کاملا زیبا را می بینیم. فرمان خودرو طراحی دو شاخه دارد و روی آن از متریال های تزیینی مختلفی استفاده شده است. همچنین کلید های روی فرمان خودرو لمسی هستند و روی داشبورد خودرو نیز دریچه تهویه طراحی سرتاسری دارند. کمی پایین تر نیز یک پنل لمسی دیده می شود که وظیفه تنظیمات سیستم تهویه القا شده، اما روی داشبورد دو نمایشگر متصل به هم دیده می شود که هر کدام اندازه ای ۱۲/۳ اینچی دارند.

موتور۴ سیلندر ۱۶ سوپاپه
حجم موتور۱۵۹۸ سی سی
تنفس موتورتوربوشارژ
انتقال نیرودو دیفرانسیل
حداکثر قدرت ۱۹۷ اسب بخار در ۵۵۰۰ دور در دقیقه
حداکثر گشتاور۲۹۰ نیوتن متر در ۲۰۰۰ دور در دقیقه
جعبه دنده ۷ سرعته دو کلاچه تر
شتاب ۰ تا ۱۰۰۸٫۸ ثانیه
حداکثر سرعت۲۰۰ کیلومتر در ساعت
وزن ۱۴۷۶ کیلوگرم
طول ۴۵۲۰ میلی‌متر
عرض۱۸۴۸ میلی‌متر
ارتفاع ۱۶۸۵ میلی‌متر
فاصله محوری۲۶۵۰ میلی‌متر
اطلاعت فنی خودرو اکستریم ال ایکس
نمای داخلی خودرو LX

امکانات XTRIM LX

امکانات و تجهیزات موجود در مدل اکستریم LX بسیار زیاد است. این خودرو شش ایربگ ده نقطه ای برای ایمنی شما فراهم می کند و با سامانه کنترل پایداری به شما کمک می کند تا راحتتر و با اطمینان بیشتری رانندگی کنید. همچنین دارای ترمز اضطراری اتوماتیک می باشد که در مواقع اضطراری برای شما فعال می شود. از دستگاه خواننده خط و نقطه کور نیز در این خودرو استفاده شده است که به شما کمک می کند تا به راحتی خطوط مسیر و اشیاء نزدیک را تشخیص دهید.

قیمت به روز خودرو: به زودی