شرایط ثبت نام فونیکس (مدیران خودرو) سلامتیان خودرو

با توجه به ثبت نام اینترنتی و فروش خودرو در سامانه یکپارچه، انتخاب نمایندگی مدیران خودرو در اصفهان و تمام استان ها و شهرهای ایران برای انجام و تکمیل مراحل و دریافت خودرو بسیار مهم می باشد.

salamatiancar-FX-39

چرا نمایندگی سلامتیان خودرو

مشاوره و سفارش اینترنتی با اولویت تحویل در زمان کمتر

دسترسی آسان

پشتیبانی سریع

خدمات تخصصی

رزرو آنلاین نوبت

شرایط ثبت نام فونیکس

شرایط ثبت نام فونیکس
شرایط ثبت نام فونیکس

شرایط ثبت نام فونیکس (مدیران خودرو) نمایندگی سلامتیان بزودی از طریق همین پنل اطلاع رسانی خواهد شد. به اطلاع متقاضیان می رساند که در حال حاضر امکان ثبت نام فونیکس مدیران خودرو تنها از طریق سامانه یکپارچه وزرات صمت فراهم می باشد.

پس اگر شما با سایت هایی برخورد کردید که مدعی بودند شما می توانید به صورت اینترنتی اقدام به ثبت نام فونیکس مدیران خودرو کنید، مراقب باشید که این وب سایت ها جعلی هستند. توصیه می کنیم که مراقب کلاهبرداران باشید.

البته در اولین فرصت که امکان ثبت نام از طریق نمایندگی های مدیران خودرو فراهم شود، ما در نمایندگی سلامتیان خودرو اطلاع رسانی خواهیم کرد و شرایط ثبت نام را اعلام خواهیم کرد.

شرایط ثبت نام فونیکس

شرایط ثبت نام فونیکس​ FX

فونیکس یا FX که در بازارهای جهانی با نام چری اومودا ۵ شناخته می شود، یکی از جدیدترین محصولات مدیران خودرو است که توسط مهندسان بین المللی طراحی شده است. خودرویی که حاصل سال ها تلاش و تجربه و دارای ۵ سال ضمانت و ۱۵۰٫۰۰۰ کیلومتر کارکرد است. FX خودرویی است که رؤیا را به واقعیت پیوند زده است.

شرایط ثبت نام فونیکس

بررسی فونیکس اف ایکس

فونیکس FX سریع ترین خودرو مونتاژی بازار با شتاب ۸ ثانیه است که این خود یک رکورد فوق العاده شگفت انگیز است. محصولاتی همچون تیگو ۸ پرو، آریزو ۶ پرو و تیگو ۷ پرو سبد محصولات برند فونیکس را تشکیل می دهند که همگی خودرویی لوکس محسوب می شوند.

ولی کمتر روی قابلیت اسپرتی بودن آن ها تأکید و تمرکز شده بود. اما سرانجام فونیکس FX که یک خودروی کاملاً اسپرت است از راه رسید و به سبد محصولات فونیکس اضافه شد.

این خودروی جدید ضمن اینکه تمامی قابلیت های لوکس و پریمیوم دیگر محصولات این برند را داراست، با عملکرد اسپرت خود و زیبایی چشمگیری که دارد توجه قشر جوان را بیشتر به خود جلب می کند و سواری لذت بخشی را ارائه می دهد.

برند فونیکس مدیران خودرو در سال ۱۴۰۰ به عنوان بازوی لاکچری و پریمیوم مدیران خودرو لانچ شد که مورد تحسین همگی قرار گرفت.

به صورت کلی هماهنگی میان موتور و گیربکس اف ایکس FX جای هیچ گله و شکایتی برای شما باقی نمی گذارد. شما نمی توانید هیچ ضعفی در این بخش ببینید چراکه به محض فشار بر پدال گاز، خودرو پاسخ می دهد و سریع شتاب می گیرد. فونیکس تایم صفر تا ۱۰۰ را در حدود ۷٫۸ تا ۸٫۱ ثانیه ثبت کرده است.

شرایط ثبت نام فونیکس

مشخصات فنی فونیکس اف ایکس

کلاس بدنه:  شاسی بلند
حجم موتور:  ۱۵۰۰ سی سی

نوع موتور:  بنزینی دارای توربو                                                                                                                                                            تعداد سیلندرها:  ۴ سیلندر                                                                                                                                                              قدرت:۱۹۷ اسب بخار

نوع جعبه دنده : ۹ سرعته CVT

طراحی خارجی فونیکس اف ایکس

اپتیک LED پیشرفته:

  چراغ‌های روز T شکل توجه را در ترافیک جلب می‌کنند، چراغ‌های LED قدرتمند دید بهتری را در شب فراهم می‌کنند، و طراحی اصلی چراغ‌های عقب ماتریسی جلوه‌ای سه‌بعدی ایجاد می‌کند – یک لمس درخشان دیگر در ظاهر یک خودروی آینده‌نگر.

طراحی فنی: 

جلوی پنجره شیک، چرخ‌های آلیاژی ۱۸ اینچی دو رنگ، سقف شناور، بدنه فست‌بک پویا، چراغ‌های روشنایی در روز T شکل، چراغ‌های راهنما پویا – ظاهر مدرن اسپرت تمامی عناصر خودرو.

شبح آینده نگر: 

رینگ آلیاژ آلومینیوم فوق العاده براق ۱۸ اینچی، قابل مقایسه با رینگ کلاس خودروهای اسپرت، خودرو فونیکس اسپرت تر و باشکوه تر است.

طراحی اخلی فونیکس اف ایکس

راحتی برتر:

صندلی های جلو مطابق با قوانین اتومبیل های اسپورت ساخته شده اند – یک تکیه سر یک تکه بلند، پشتیبانی جانبی پیشرفته برای بالش های صندلی، چرم محیطی با کیفیت بالا سوراخ شده.

صندلی های اسپرت:

صندلی‌های جلوی اسپرت دارای گرم‌کن و تهویه هستند و دارای تنظیمات الکتریکی متنوعی برای راحتی راننده و سرنشین هستند.

کنترل هوشمند آب و هوا:

تنظیم کننده برقی شش جهته برای صندلی راننده، مطابق با بخاری برقی، به راننده این امکان را می دهد که از تجربه راحت، راحتی و نجیب لذت ببرد. بالشتک‌های صندلی با بال‌های جانبی ضخیم‌شده طراحی شده‌اند که باعث افزایش پیچیدن لگن سرنشین می‌شود.

کارایی و راندمان فونیکس اف ایکس

پلتفرم مدرن TIX:

این پلتفرم فضای بیشتری را در داخل و همچنین توانایی هندسی عالی در میان کشور فراهم می کند: فاصله از زمین، زوایای ورود و خروج.

ایمنی فونیکس اف ایکس

سیستم های هوشمند ADAS :

ADAS شامل: کروز کنترل تطبیقی، هشدار برخورد از جلو، ترمز اضطراری خودکار، هشدار خروج از خط، حفظ خطوط و تعویض خودکار نور پایین/بالا می باشد.

آسایش و راحتی فونیکس اف اکس

صفحه ابزار دیجیتال

پنل ابزار و مجموعه چند رسانه ای در قالب نمایشگرهای LCD دوگانه با قطر ۱۰٫۲۵ اینچ با وضوح HD و پشتیبانی از اندروید اتو و اپل کارپلی ارائه شده است.

شارژ بیسیم گوشی همراه

ماژول شارژ بی سیم نه تنها به طور موثر شارژ می شود، بلکه اگر دستگاه در محل شارژ نصب نشده باشد به شما اطلاع می دهد.

استارت موتور از راه دور:

فناوری استارت از راه دور به شما امکان می دهد موتور را با یک کلید هوشمند روشن کنید و دسترسی راحت به شما امکان می دهد هنگام نزدیک شدن ماشین را باز کنید.

شرایط ثبت نام فونیکس

شرایط ثبت نام فونیکس

شرایط ثبت نام فونیکس (مدیران خودرو) نمایندگی سلامتیان متعاقباً از طریق همین صفحه «شرایط ثبت نام فونیکس» اعلام و اطلاع رسانی خواهد شد.

با توجه به ثبت نام اینترنتی و فروش خودرو در سامانه یکپارچه، مشتریان میتوانند برای مشاوره و اطلاع از آخرین شرایط ثبت نام فونیکس به وب سایت رسمی نمایندگی سلامتیان خودرو اصفهان مراجعه نمایند.

در صورت علاقه به خرید خودرو های برند فونیکس، شما می توانید از طریق نمایندگی فونیکس اصفهان یعنی سلامتیان خودرو محور، ثبت نام نموده و خودروی مورد پسند خود را صاحب شوید.

آخرین اخبار خودرو را در صفحه اخبار خودرو سلامتیان خودرو بخوانید.

جهت خرید از سلامتیان خودرو محور با الویت دریافت خودرو در این صفحه ثبت نام کنید.