نمایندگی مدیران خودرو در اصفهان سلامتیان خودرو

با توجه به ثبت نام اینترنتی و فروش خودرو در سامانه یکپارچه، انتخاب نمایندگی مدیران خودرو در اصفهان و تمام استان ها و شهرهای ایران برای انجام و تکمیل مراحل و دریافت خودرو بسیار مهم می باشد.

چرا نمایندگی سلامتیان خودرو

مشاوره و سفارش اینترنتی با اولویت تحویل در زمان کمتر

نمایندگی مدیران خودرو در اصفهان

نمایندگی مدیران خودرو در اصفهان

سلامتیان خودرو به عنوان یکی از بهترین نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش محصولات مدیران خودرو در اصفهان برندهای ام وی ام (mvm)، فونیکس (Fownix) و اکستریم (Xtrim) شناخته می شود.

این شرکت توانسته است بازار رقابتی خود را گسترش دهد و مورد اعتماد همشهریان قرار بگیرد. شما همشهریان عزیز می توانید از میان تمامی خودروهای موجود برند مدیران خودرو، بهترین انتخاب را داشته باشید. برای کسب اطلاع از شرایط فروش نقدی / اقساطی محصولات مدیران خودرو در نمایندگی سلامتیان خودرو محور به این لینک مراجعه کنید.

نمایندگی مدیران خودرو در اصفهان

معرفی شرکت مدیران خودرو

شرکت مدیران خودرو یکی از بزرگ ترین شرکت های وارد کننده ‌ی خودرو می‌باشد که از سال ۱۳۸۳ با هدف مونتاژ و واردات، تحقیق و توسعه در زمینه صنعت خودروسازی فعالیت خود را آغاز کرد. این شرکت با نام شرکت مدیران خودرو شناخته می شود، که با مشارکت شرکت چری اداره می شود.

از زمان تأسیس شرکت مدیران خودرو در ایران تا به امروز نمایندگی های مدیران خودرو در کشور، تحت نظارت شرکت مرکزی تشکیل و فعالیت می کنند. نمایندگی سلامتیان خودرو اصفهان یکی از بهترین نمایندگی های این شرکت در شهر اصفهان است که آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

شما می توانید با مراجعه به نمایندگی‌های سلامتیان خودرو واقع درخیابان‌های سعادت آباد و امام خمینی و شهرستان‌های گزوبرخوار و شهرضا در استان اصفهان  از کلکسیون خودروهای لوکس مدیران خودرو در این نمایندگی دیدن فرمایید و خودرو مورد نظر خود را خریداری کنید. بخش خدمات نمایندگی نیز با کادری مجرب در خدمت همشهریان عزیز می باشد.

نمایندگی مدیران خودرو در اصفهان

 محصولات نمایندگی مدیران خودرو در اصفهان

شرکت مدیران خودرو ۳ برند ام وی ام، فونیکس و اکستریم را به بازار عرضه می‌کند. کشور سازنده این برندها چین است که در سال های اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است. MVM یکی از برند های اقتصادی شرکت مدیران خودرو است که در کنار کیفیت بالا، قیمت مناسبی نیز دارد. برند Fownix به عنوان یکی از لوکس ترین برند‌های خودرو با محصولات پر طرفداری فعالیت می‌کند. خودروهای برند Xtrim از سری محصولات برند فوق لاکچری چری یعنی اکسید به بازار ایران عرضه می‌شود. بنابراین خودروهای اکسید با نام تجاری اکستریم یا Xtrim به دست مشتریان ایرانی خواهند رسید.

نمایندگی مدیران خودرو در اصفهان

محصولات نمایندگی مدیران خودرو اصفهان (سلامتیان)

شرکت سلامتیان خودرو جهت رفاه حال همشهریان عزیز تمامی خودروهای گروه ام وی ام (mvm)، فونیکس (Fownix) و همچنین خدمات پس از فروش این محصولات را در سطح استان اصفهان ارائه می دهد.

محصولات نمایندگی مدیران خودرو ام وی ام (mvm)

-  فروش ام وی ام ایکس ۵۵ پرو (MVM X55 PRO) و ارائه کلیه خدمات پس از فروش و گارانتی

- فروش ام وی ام آریزو ۵ اف ال (MVM ARRIZO 5 FL) و ارائه کلیه خدمات پس از فروش و گارانتی

- فروش ام وی ام آریزو ۵ برقی ( MVM ARRIZO 5 EV) و ارائه کلیه خدمات پس از فروش و گارانتی

- فروش ام وی ام ایکس ۲۲ پرو (MVM X22 PRO MT) و ارائه کلیه خدمات پس از فروش و گارانتی

- فروش ام وی ام ایکس ۳۳ کراس (MVM X33 CROSS) و ارائه کلیه خدمات پس از فروش و گارانتی

نمایندگی مدیران خودرو در اصفهان

محصولات نمایندگی مدیران خودرو فونیکس FX (Fownix)

- فروش فونیکس تیگو ۸ پرو ای پلاس (+Fownix Tiggo 8 PRO e) و ارائه کلیه خدمات پس از فروش و گارانتی

- فروش فونیکس تیگو ۸ پرو مکس  (Fownix Tiggo 8 PR MAX IE ) و ارائه کلیه خدمات پس از فروش و گارانتی

- فروش فونیکس اف ایکس (Fownix FX) و ارائه کلیه خدمات پس از فروش و گارانتی

- فروش فونیکس تیگو ۷ پرو پریمیوم (Fownix Tiggo 7 PRO premium) و ارائه کلیه خدمات پس از فروش و گارانتی

- فروش فونیکس آریزو ۶ پرو (Fownix Arrizo 6 PRO) و ارائه کلیه خدمات پس از فروش و گارانتی

- فروش فونیکس آریزو ۶ جی تی (Fownix ARRIZO 6 GT) و ارائه کلیه خدمات پس از فروش و گارانتی

نمایندگی مدیران خودرو در اصفهان

بررسی فونیکس (FOWNIX) برند لوکس مدیران خودرو 

شرکت چری در سال ۲۰۲۱، از محصول جدیدی با نام چری اومودا ۵ رونمایی کرد. این خودرو در بازارهای روسیه، ایران و اندونزی مورد استقبال عمومی قرار گرفت. این خودرو در چین به عنوان محصولات چری شناخته می شود. اما در بازارهای مالی آن را با نام اومودا می شناسند.

این خودرو در ایران نیز نام و نشان جدیدی پیدا کرده است و به یکی از محصولات خانواده فونیکس پیوسته است. مشتریان ایرانی اکنون این خودرو را با نام فونیکس FX می شناسند که در کنار تیگو ۷ پرو، تیگو ۸ پرو و آریزو ۶ پرو اعضای خانواده لوکس مدیران خودرو را تشکیل می دهند.

نمایندگی مدیران خودرو در اصفهان

ویژگی محصولات مدیران خودرو

– فناوری هوشمند

تمامی محصولات ارائه شدن در شرکت مدیران خودرو مجهز به فناوری های هوشمند روز دنیا می باشند. به عنوان مثال مجهز شدن به دوربین ۳۶۰، ADAS ، رادارهای مختلف، کروز کنترل، کار پلی، اتوهلد، گرمکن سرد کن صندلی ها، سنسور های مختلف و… . 

– طراحی مدرن و آینده نگر

یکی دیگر از ویژگی های مهم محصولات مدیران خودرو، طراحی منحصر به فرد، کلاسیک و مدرن آن است که می تواند نظر خانواده ها و نسل جوان را نیز به خود جلب کند.

– آسایش و رفاه

شرکت مدیران خودرو جهت آسایش و رفاه مشتریان از آپشن های متعددی که همگی تست شده هستند استفاده می کند. از این امکانات رفاهی می‌توان به سنسور نور و باران، سیستم کنترل پایداری و کنترل کشش، رادار تصادف جلو و عقب، رادار نقطه کور، رادار تغییر خط، قابلیت استارت از راه دور، ترمز کمکی، ترمز پارک برقی، شش کیسه هوا و اتوهلد اشاره کرد.

– ایمنی

اولویت شرکت مدیران خودرو، حفظ سلامتی و ایمنی مشتریان در کشورهای مختلف می باشد. به همین جهت همانطور که اشاره شد به سیستم ترمز و تعداد کیسه های هوا توجه ویژه ای شده است. 

نمایندگی مدیران خودرو در اصفهان

یکی از پرفروش ترین نمایندگی‌های مدیران خودرو در اصفهان

نمایندگی سلامتیان خودرو در اصفهان با رویکرد مشتری مداری و تحقق شعار اصلی شرکت مدیران خودرو یعنی (حق با مشتری است) راه اندازی شد. از ویژگی های بارز این شرکت، استفاده و به کارگیری افراد متخصص و کارشناسان فنی توانمند، جهت مدیریت فروش و بهبود کیفیت محصولات و خدمات پس از فروش محصولات می باشد. تا پاسخگوی مشتریان و همشهریان عزیز در کم ترین زمان ممکن باشند و بهترین خدمات را ارائه دهند.

براساس آمار و ارقام و مهم تر از آن رضایت مشتریان، می توان اذعان کرد که یکی از بهترین نمایندگی های مدیران خودرو در اصفهان، سلامتیان خودرو می باشد. این شرکت در راستای سیاست های کلی شرکت مادر، یعنی احترام به مشتری، به عنوان یکی از بهترین نمایندگی های مدیران خودرو در اصفهان، فعالیت خود را نه تنها در اصفهان، بلکه در سطح کشور آغاز نموده است. تا با کسب حداکثر رضایت مشتریان، ارتباطی دوطرفه جهت بهبود کیفیت محصولات و خدمات برقرار نماید.

سلامتیان خودرو برای ارتباط بیشتر و راحت تر با مشتریان خود اقدام به راه اندازی وب سایت آنلاین برای مشاوره و فروش انواع خودروهای کمپانی مدیران خودرو کرده است. شما میتوانید برای اطلاع از لیست خودروهای موجود در شرکت، به لینک فوق مراجعه کنید. “لیست معرفی خودروها”

آدرس شعبه های سلامتیان خودرو محور

شعبه ۱: اصفهان، خیابان آزادگان (سعادت‌آباد)، روبه‌روی درب هوانیروز
شعبه ۲: اصفهان، خیابان امام خمینی، روبه‌روی خیابان درخشان
شعبه ۳: گزبرخوار، بلوار معلم
شعبه ۴: شهرضا، بلوار شهید مطهری