نمایندگی ام وی ام (MVM) در اصفهان سلامتیان خودرو

با توجه به ثبت نام اینترنتی و فروش خودرو در سامانه یکپارچه، انتخاب نمایندگی ام وی ام (MVM) معتبر در تمام استان ها و شهرهای ایران برای انجام و تکمیل مراحل و دریافت خودرو بسیار مهم می باشد.

نمایندگی ام وی ام (MVM) در اصفهان

چرا نمایندگی سلامتیان خودرو

مشاوره و سفارش اینترنتی با اولویت تحویل در زمان کمتر

آدرس نمایندگی مرکزی فروش : اصفهان خیابان امام خمینی ، بعد از چهارراه شریف روبروی خیابان درخشان
تلفن : ۰۳۱۹۱۰۰۳۳۰۳

نمایندگی ام وی ام (MVM) در اصفهان

سلامتیان خودرو محور نمایندگی ام وی ام (MVM) در اصفهان تمامی خودروهای این برند محبوب را به صورت نقد و اقساط در شهر بزرگ اصفهان به مشتریان عزیز ارائه می دهد.

اکنون فروش تمامی محصولات مدیران خودرو از جمله؛ خانواده ام وی ام تنها از طریق سامانه یکپارچه وزارت صمت قابل انجام است.نمایندگی ام وی ام (MVM) در اصفهان

مدیران خودرو

همانطور که اشاره کردیم، شرکت مدیران خودرو اولین بار با برند اقتصادی ام وی ام وارد بازار خودرو‌ ایران شد. سلامتیان خودرو محور به عنوان یکی از نمایندگی های مدیران خودرو در اصفهان برای فروش محصولات این شرکت بیش از یک دهه مشغول به فعالیت است. این نمایندگی یکی از به روز ترین نمایندگی های مدیران خودرو در ایران می‌باشد و رسالت خود را برای هرچه آسان‌تر کردن خرید و خدمات پس از فروش خودروهای این شرکت به جا آورده است.

اعمال مدیریت قدرتمند و پایدار در تأمین قطعات یدکی اصلی و تآکید بر آموزش کارکنان و توسعه شبکه فراگیر نمایندگی های مجاز و نیز ایجاد زیر ساخت های لازم به منظور ارتقاء کیفیت و بهبود مستمر در ارائه خدمات خودرویی در راستای افزایش رضایت مشتریان از اهداف مهم این شرکت خودروسازی محسوب می شود.

در حال حاضر این شرکت به عنوان بزرگ ترین شرکت سرمایه گذاری مشترک در صنعت خودرو ایران شناخته می شود که توانسته است نظر عموم مشتریان را جلب نماید. این شرکت خودروسازی در سراسر کشور بیش از ۱۴۰ نمایندگی فعال دارا می باشد. سلامتیان خودرو محور یکی از بهترین و پرفروش‌ترین نمایندگی های این شرکت در شهر بزرگ اصفهان است که در جهت تحقق سیاست ها و اهداف این شرکت به فعالیت می پردازد.

کیفیت بالا، قیمت مناسب و ارائه محصولات به روز و اسپرت از ویژگی های مهم محصولات مدیران خودرو می باشد. در حال حاضر بیش از ۲۰۰ هزار مصرف کننده در کشور وجود دارد که از محصولات مدیران خودرو استفاده می کنند و این شرکت را انتخاب کرده اند. مالکیت این شرکت به صورت مشترک در اختیار چری چین و بخش خصوصی ایرانی است.

نمایندگی ام وی ام (MVM) در اصفهان

نمایندگی ام وی ام (MVM) در اصفهان

شرکت صنایع خودروسازی مدیران خودرو MVM با هدف مونتاژ و واردات انواع خودروهای شهری و همچنین تحقیق و توسعه در زمینه خودرو و صنعت خودروسازی در سال ۱۳۸۳ در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم راه اندازی شد.

در سال ۱۳۹۱ شرکت سلامتیان خودرو محور افتخار همکاری با شرکت مدیران خودرو را پیدا کرد و به عنوان نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش محصولات mvm و chery در استان اصفهان و خارج از آن توانست نقش خوبی ایفا کند.

نمایندگی سلامتیان خودرو در این مسیر به دنبال ارائه خدماتی متمایز و ویژه به مشتریان است. خدماتی در سایر نمایندگی ها نمی توانند کسب کنند و دلیل مهم انتخاب نمایندگی سلامتیان خودرو نیز همین می باشد. برای برقراری ارتباط با نمایندگی ام وی ام (MVM) در اصفهان (سلامتیان خودرو) مشتریان به دو طریق می توانند اقدام نمایند:

۱- مراجعه به نمایندگی فروش MVM واقع در اصفهان خیابان‌های سعادت آباد و امام خمینی و شهرستان‌های گزوبرخوار و شهرضا 

آدرس شعبه‌های سلامتیان خودرو 

شعبه ۱: اصفهان، خیابان آزادگان (سعادت‌آباد)، روبه‌روی درب هوانیروز
شعبه ۲: اصفهان، خیابان امام خمینی، روبه‌روی خیابان درخشان
شعبه ۳: گزبرخوار، بلوار معلم
شعبه ۴: شهرضا، بلوار شهید مطهری

۲- مراجعه به وب سایت سلامتیان خودرو از طریق بخش تماس با ما و ارتباط مستقیم با مدیریت مجموعه
انواع محصولات شرکت مدیران خودرو (خانواده ام وی ام MVM).

همانطور که در پاراگراف های قبلی هم اشاره کردیم، شرکت مدیران خودرو محصولات خود را با عنوان دو برند ام وی ام (MVM) و فونیکس FX عرضه می کند.

نمایندگی ام وی ام (MVM) در اصفهان

در این مطلب بیشتر به معرفی انواع محصولات برند پرفروش و اقتصادی ام وی ام (MVM) می پردازیم. این محصولات شامل خودروهای زیر می باشند که به صورت کلی معرفی می کنیم:

محصولات قابل خرید از طریق نمایندگی  ام وی ام (MVM) در اصفهان

ام وی ام ایکس ۵۵ پرو
(MVM X55 PRO)

ایکس ۵۵ پرو در نسخه پیشین به سیستم انتقال نیرو مشابه به مدل تیگو ۷، یعنی پیشرانه ۱۴۷ اسب بخاری و ۲۱۰ نیوتون‌، متری با گیربکس دو کلاچ هفت سرعت مجهز بود.
در حال حاضر شرکت مدیران خودرو برای نسخه جدید ام وی ام ایکس ۵۵ پرو از پیشرانه جدید، به‌روز و البته تغییر یافته فونیکس تیگو ۷ پرو جدید استفاده کرده است که همان نسخه ۱.۵ لیتری توربو چهار سیلندر است با این تفاوت که حالا توان و گشتاور آن به ترتیب به اندازه ۹ اسب بخار و ۲۰ نیوتون متر افزایش یافته است.

نمایندگی ام وی ام (MVM) در اصفهان

ام وی ام آریزو ۵ اسپرت
(MVM ARRIZO 5 S)

ام وی ام آریزو ۵ اسپرت نسخه ارتقاء یافته خودرو آریزو ۵ است که از فناوری گیربکس نسل جدید CVT بهره گرفته است. درواقع بکارگیری گیربکس جدید موجب کاهش صدای تولید شده توسط گیربکس و در نتیجه کاهش نفوذ صدا به درون خودرو می گردد. از دیگر آپشن های آریزو ۵ اسپرت، ترمز پارک برقی و اتوهلد، فرمان برقی D CUT، صفحه نمایشگر ۸ اینچی مجهز به GPS می باشد.

نمایندگی ام وی ام (MVM) در اصفهان

ام وی ام آریزو ۵ تربو
(MVM ARRIZO 5 TURBO)

نسل سوم آریزو ۵ توربو دارای گیربکس ۹ سرعته CVT، ترمز پارک برقی و اتوهلد، فرمان برقی، صفحه نمایشگر ۸ اینچی مجهز به GPS می باشد.
ام وی ام آریزو ۵ تربو همانند سایر محصولات عرضه شده توسط شرکت مدیران خودرو، در ایران  طرفداران زیادی دارد. برای خرید این خودروی لوکس با شرایط ویژه به سلامتیان خودرو، نمایندگی ام وی ام (MVM) در اصفهان مراجعه نمایید.

نمایندگی ام وی ام (MVM) در اصفهان

ام وی ام ایکس ۲۲ پرو
(MVM X22 PRO)

ایکس ۲۲ پرو یک کراس اوور شهری مجهز به سیستم زنجیر تایم، فرمان برقی (EPS)، سیستم کنترل فشار باد لاستیک (TPMS)، سیستم کنترل پایداری (ESP)، سیستم اتوهلد (Auto Hold)، سیستم کنترل فشار باد لاستیک (TPMS) و سانروف می باشد. کراس اوور X22 PRO جزء پرفروش ترین محصولات شرکت مدیران خودرو است.

نمایندگی ام وی ام (MVM) در اصفهان

ام وی ام ایکس ۲۲ پرو MT
(MVM X22 PRO MT)

ام وی ام ایکس ۲۲ پرو MT یکی از کراس اوورهای شرکت مدیران خودرو می باشد که طراحی و زیبایی ظاهری آن چشم نواز است. این خودرو مجهز به سانروف، سیستم اتوهلد (Auto Hold)، سیستم کنترل پایداری (ESP) است. برای اطلاع از شرایط فروش ام وی ام ایکس ۲۲ پرو MT به وب سایت سلامتیان خودرو، نمایندگی ام وی ام (MVM) در اصفهان مراجعه نمایید.

نمایندگی ام وی ام (MVM) در اصفهان

ام وی ام ایکس ۳۳ کراس
(MVM X33 CROSS)

اکنون نوبت کراس کوانتوم و هندسه محبوب یعنی ام وی ام ایکس ۳۳ است که با امکانات رفاهی و ایمنی متنوعی که دارد شما را هیجان زده کند. این تیپ از X33 با سطح بالایی از امکانات رفاهی عرضه شده است که مطمئناٌ نظر مشتریان را به خود جلب خواهد کرد.
سیستم‌ کنترل پایداری و کنترل کشش، سیستم ورود و استارت بدون کلید، پاور ویندوز و سانروف،  سیستم تهویه دیجیتال و شارژر بی‌سیم تلفن همراه و  پاور ویندوز و سانروف تنها بخشی از امکانات کراس X33 جدید است.

نمایندگی ام وی ام (MVM) در اصفهان

قیمت محصولات مدیران خودرو

محصولات مدیران خودرو در ایران در قالب دو برند ام وی ام (MVM) و فونیکس FX (چری سابق) عرضه می شود. قیمت محصولات مدیران خودرو در بازار ایران به دلایلی نوسان قیمت ارز و تحریم ها، مانند بسیاری از محصولات خودروسازی های دیگر در افت و خیز است. با این شرایط ما نمی توانیم قیمت ثابتی را برای یک بازه زمانی خاص در نظر بگیریم.

در این آشفته بازار، افرادی که تمایل به خرید خودروهای مدیران خودرو دارند باید در لحظه از قیمت این محصولات باخبر شوند. چرا که ممکن است از زمان تصمیم گیری تا انجام معامله، قیمت ها دچار تغییر و نوسان شوند.
اینجاست که شما می توانید برای اطلاع از قیمت خودروهای مدیران خودرو به صورت لحظه ای با کارشناسان ما در سلامتیان خودرو محور تماس بگیرید تا با دریافت دقیق ترین اطلاعات این دغدغه را برطرف کنید.

شرایط فروش محصولات مدیران خودرو

در این پاراگراف اطلاعات مختصری درباره شرایط فروش محصولات مدیران خودرو در اختیار شما قرار می دهیم. در ابتدا شرکت مدیران خودرو برای افزایش فروش محصولات خود، اقدام به پیش فروش محصولات خود از طریق نمایندگی های مجاز  به صورت اقساطی نمود. این شرایط برای نمایندگی سلامتیان خودرو هم برقرار بود.

البته این رویه تا یک سال پیش ادامه داشت اما در حال حاضر شرایط فروش اقساطی محصولات مدیران خودرو از طریق نمایندگی های فعال این شرکت متوقف شده است، و ثبت نام خودروهای این شرکت تنها از طریق سامانه یکپارچه وزارت صمت قابل انجام می باشد.

در این مقاله سعی شد تا در ابتدا شما را با شرکت مدیران خودرو و نمایندگی ام وی ام (MVM) در اصفهان (سلامتیان خودرو محور)، آشنا کنیم  و به طور کلی توضیحاتی در مورد انواع محصولات شرکت مدیران خودرو به ویژه انواع محصولات برند پرفروش و اقتصادی ام وی ام (MVM) ارائه دهیم.

در آخر نیز درباره  قیمت و شرایط فروش محصولات مدیران خودرو صحبت کردیم. امیدواریم این مطلب مورد پسند و رضایت شما قرار گرفته باشد.