نمایندگی اکستریم در اصفهان (XTRIM) سلامتیان خودرو

با توجه به ثبت نام اینترنتی و فروش خودرو در سامانه یکپارچه، انتخاب نمایندگی اکستریم معتبر در تمام استان ها و شهرهای ایران برای انجام و تکمیل مراحل و دریافت خودرو بسیار مهم می باشد.

نمایندگی اکستریم در اصفهان (XTRIM)

چرا نمایندگی سلامتیان خودرو

مشاوره و سفارش اینترنتی با اولویت تحویل در زمان کمتر

دسترسی آسان

پشتیبانی سریع

خدمات تخصصی

رزرو آنلاین نوبت

نمایندگی اکستریم در اصفهان (XTRIM)

نمایندگی اکستریم در اصفهان (XTRIM)

 با توجه به آغاز به کار برند اکستریم XTRIM مدیران خودرو در ایران به عنوان جدیدترین و لوکس ترین خودرویی، شرکت سلامتیان خودرو که در اصفهان فعالیت می کند نیز موفق شد نمایندگی این برند لوکس و لاکچری را به دست آورد.

سلامتیان خودرو با معرفی و عرضه محصولات برند اکستریم در اصفهان XTRIM در خدمت شما هم وطنان عزیز می باشد. برای اطلاع از شرایط فروش محصولات برند جدید اکستریم از طریق سلامتیان خودرو، نمایندگی اکستریم در اصفهان (XTRIM) اقدام نمایید. 

نمایندگی اکستریم در اصفهان (XTRIM)

اکستریم؛ برند جدید مدیران خودرو

مدیران خودرو چندی پیش خبر از ایجاد برند جدیدی به نام اکستریم برای عرضه محصولات لوکس برند چری یعنی اکسید داد و بالاخره در دی ماه به طور رسمی از برند اکستریم رونمایی شد. اکستریم جدیدترین عضو خانواده مدیران خودرو است که با شعار BORN FOR MORE سعی دارد محصولاتی باکیفیت و مجهز به جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا را ارائه نماید.

اکستریم را می توان لوکس ترین برند مونتاژی بازار دانست. مدیران خودرو نیز در ادامه مسیر همکاری بیست ساله با برند چری، عزم خود را جزم کرده است تا محصولات اکسید را تحت این برند جدید در بازار مونتاژ کند.
برند اکسید در سال ۲۰۲۰ به عنوان یک برند خودروسازی لوکس و پیشرو راه اندازی شد که در ساخت و تولید محصولاتش از باکیفیت ترین و شناخته شده ترین تامین کنندگان بین المللی مانند بورگ وارنر (تولید کننده سیستم ترانفسر کیس)، بوش (سیستم برق)، آیسین (تولید کننده گیربکس)، مگنا (تولید کننده شاسی)، بنتلر و …. بهره می برد.

نمایندگی اکستریم در اصفهان (XTRIM)

بررسی انواع محصولات اکستریم در ایران

سه خودرو اکستریم VX، اکستریم TXLو کستریم LX جدیدترین خودروهای اکستریم در بازار کشورمان است که به زودی آن ها را در جاده ها خواهیم دید.

در ادامه در مورد مشخصات فنی و ویژگی های رفاهی این محصولات صحبت خواهیم کرد.سلامتیان خودرو از پیشتازان نمایندگی اکستریم در اصفهان است و از هم اکنون برای خودرو‌های معرفی شده این برند که به زودی وارد بازار ایران می‌شوند پیش ثبت نام انجام می‌دهد. 

۱- خودرو اکسید VX

 شاسی بلند فول سایزی به نام VX لوکس ترین خودروی برند جدید اکستریم است. درواقع VX اولین خودرویی است که اکستریم در ایران عرضه خواهد کرد. لوکس ترین و گران ترین محصول گروه مدیران خودرو که برای اولین بار در نمایشگاه پکن ۲۰۲۰ رونمایی شد هم همین VX اکستریم بود. 

به طور کلی VX پرچم دار برند اکسید محسوب می شود که یک نوع خودرو شاسی بلند سه ردیفه با امکانات و تجهیزات عالی و کامل است که از پیشرانه قدرتمند ۲ لیتری چهار سیلندر GDI با ۲۶۱ اسب بخار قدرت و ۴۰۰ نیوتن متر گشتاور استفاده می کند.
انتقا
ل نیرو نیز توسط یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک صورت می گیرد. برخورداری از سامانه چهارچرخ محرک، طراحی کابین چشمگیر با سه نمایشگر از ویژگی های ممتاز اکستریم VX می باشد. 

نمایندگی اکستریم در اصفهان (XTRIM)

۲- خودرو اکسید TXL

 محصول بعدی اکستریم، کراس اوور میان سایزی به نام TXL است که در اوایل سال ۲۰۱۹ راهی بازار چین شد. این محصول دوبار مورد به روزرسانی قرار گرفته است و مدیران خودرو نیز جدیدترین نسخه آن را برای عرضه در بازار ایران انتخاب کرده است. این خودرو از داخل دارای فضای به روز شده همراه با نمایشگر های متصل به هم و دریچه های تهویه باریک سراسری می باشد.

TXL اینجا هم از همان پیشرانه ۲ لیتری چهار سیلندر توربو DGI، گیربکس هشت سرعته اتوماتیک و سامانه چهارچرخ محرک بهره می برد.
ق
درت ۲۶۱ اسب بخار و گشتاور ۴۰۰ نیوتن متری موتور این مدل خودروی پنج نفره برند اکستریم، شتاب و کشش خیلی بهتری را فراهم می کند.

نمایندگی اکستریم در اصفهان (XTRIM)

۳- خودرو اکسید LX

 آخرین و کوچک ترین خودروی اکستریم هم یک نوع کراس اوور کامپکتی با نام LX است که ارزان ترین محصول برند لوکس مدیران خودرو در ایران نیز محسوب می شود. اما با این حال از مدل های هم رده و هم اندازه برند فونیکس این شرکت گران تر خواهد بود.
به طور کلی LX با ۴٫۵۳۳ میلی متر طول، هم اندازه تیگو ۷ پرو است اما از قیمت بالاتری نسبت به تیگو ۷ برخوردار می باشد. 

این کراس اوور از پیشرانه ۱٫۶ لیتری چهار سیلندر توربو DGI همراه با همراه با ۱۹۷ اسب بخار قدرت و ۳۰۰ نیوتن متر گشتاور استفاده می کند، که تقریباً مشابه تیگو ۸ پرو می باشد. LX به سامانه چهارچرخ نیز مجهز می باشد که یک ویژگی منحصر به فرد محسوب می شود. 

نمایندگی اکستریم در اصفهان (XTRIM)

فروش محصولات اکستریم در سلامتیان خودرو

در هفدهمین نمایشگاه خودروی اصفهان سه مدل خودرو اکستریم با گارانتی هفت ساله یا ۲۰۰ هزار کیلومتر برای اولین بار به نمایش درآمده اند. که نشان از کیفیت بالای این برند جدید و اطمینان شرکت به عرضه محصولات باکیفیت استاندارد جهانی دارد.

به جرآت می توان گفت که خودروهای برند اکستریم یکی از باکیفیت ترین محصولاتی است که در چند سال اخیر راهی بازار شده است. سه خودرو اکستریم که قرار است در آینده نزدیک راهی بازار شود، نه تنها از بعد کیفی بلکه از نظر سطوح آپشنی نیز در دسته برترین خودروهای کشور قرار می گیرد.

به طور کلی اکستریم را می توان جزء دومین برند لوکس مدیران خودرو در ایران دانست. در حال حاضر برند اکستریم از شبکه نمایندگی های مجزا و اختصاصی در سراسر کشور برخوردار خواهد بود. البته در گام نخست مراکز استان ها می توانند نمایندگی فعال این برند را دریافت نمایند. سلامتیان خودرو نمایندگی اکستریم در اصفهان (XTRIM) می باشد.

اکستریم VX، اکستریم TXL و اکستریم LX سه خودرو این برند در ایران خواهد بود. البته هنوز قیمت و زمان عرضه رسمی خودروهای برند اکستریم مشخص نشده است، اما با توجه به فعالیت هایی که انجام شده است انتظار داریم از بهمن ماه سال جاری شاهد آغاز مراحل رونمایی و معرفی خودروهای برند اکستریم به بازار خودرو باشیم.

تمامی اخبار و اطلاعات مربوط به عرضه خودروهای اکستریم را می توانید از طریق سلامتیان خودرو نمایندگی رسمی مدیران خودرو در اصفهان دنبال کنید.

نمایندگی اکستریم در اصفهان (XTRIM)

مقایسه خودروهای برند اکستریم با سایر خودروهای مدیران خودرو

همان طور که می دانید فونیکس تیگو ۸ پرو یکی از فول آپشن ترین خودروهای تولید داخل می باشد. این خودرو با ۱۸ رادار راهی بازار شده است. در حالی که سه خودرو اکستریم به ۲۶ رادار مختلف مجهز است که ایمنی و راحتی را برای مشتریان خودرو اکستریم به ارمغان خواهد آورد.
اگر بخواهیم یک نگاه کلی و مقایسه ای داشته باشیم، سطح امکانات محصولات برند اکستریم یک سر و گردن از سایر خودروهای کشور بالاتر است. این امکانات شامل دوربین ۵۴۰ درجه ای، ماساژور صندلی و سه ردیف صندلی برقی است.

به طور کلی برند اکستریم یکی از زیرمجموعه های مدیران خودرو و دومین برند لوکس و محبوب این شرکت در ایران است که در اصفهان نیز نمایندگی فعال دارد.

سلامتیان خودرو اصفهان یکی از معتبرترین نمایندگی های مدیران خودرو و برند اکستریم در اصفهان است که نقش بسیار پررنگی در رویداد خودرویی کشور ایفا می کند. این شرکت جدیدترین برند ها و محصولات مدیران خودرو را به بازار معرفی و عرضه می کند.